en bibliofils bekendelser

Velkommen til min blog!






Denne blog kommer primært til at dreje sig om anmeldelser af bøger og litterære arrangementer, men der vil også poppe andre bog-relaterede ting op engang i mellem. 
Jeg har som udgangspunkt en ret bred smag i bøger, hvilket også gerne skulle afspejle sig i indholdet her på bloggen. 
Jeg er også selv forfatterspire, og lægger derfor meget vægt på om jeg synes at bøger er velskrevne. 
Her kommer en kort liste over nogle af mine all time favorite books: 

  • Jakob Ejersbo: Nordkraft.
  • Primo Levi: Vidnesbyrd (Bogen er en samling af de tre bøger han har skrevet om sit eget ophold i KZ-lejren Auschwitz). 
  • Astrid Lindgrens samlede værker.
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Half-Blood Prince ( men læs den på engelsk, da den danske oversætter virkelig ikke yder bøgerne retfærdighed! )
Jeg håber  at i vil følge med :)

Sif Orall Friis Scherrebeck 

Kommentarer

Populære opslag